Често задавани въпроси

Доставка


С коя куриерска фирма доставяте?


В момента работим с куриерска фирма Еконт Експрес.


Колко струва доставката?


Доставката е безплатна за всички поръчки до ваш адрес или до офис на Еконт.


Има ли преглед и тест?


Тази опция задължително е включена към всяка пратка.


Изпращате ли за чужбина?


Към момента доставяме единствено на територията на България. Ако живеете в чужбина, можем да доставим пратката до адрес на ваш близък и той да ви препрати пратката.


Мога ли да поръчам няколко часовника, но да си избера само един?


Да, тази опция се нарича "Преглед, тест и избор" и можете в една поръчка да поръчате до 4 часовника, които да разгледате на място и да платите само единия модел. Останалите часовници се връщат обратно към нас. 


Имате ли физически магазин?


Към момента в гр. Велико Търново имаме административен офис, но нямаме налична стока при нас. Часовниците се опаковат и изпращат директно от склад на дистрибутор.  


Плащане


Мога ли да платя с карта?


При получаване на поръчка в офис на Еконт, пратката може да бъде платена и с кредитна/дебитна карта.


Предлагате ли покупка на изплащане?


За съжаление към момента нямаме такава опция, понеже голяма част от стоката ни е в ограничени количества и последни бройки. 


Гаранция


Къде се намира вашия сервиз, ако се наложи да се възползвам от гаранцията?


Имаме три сервиза - във Варна, София и В.Търново. В зависимост от марката на часовника, ние ви насочваме към кой сервиз да изпратите часовника по куриер. 


За да важи гаранцията, какви документи трябва да пазя?


Необходимо е да съхранявате гаранционната карта, която ще откриете в кутията, заедно с касовия бон, който куриера ще Ви издаде при предаване на пратката.


Ако върна часовник за ремонт по гаранция, след колко дена ще е готов?


Мaĸcимaлният cpoĸ за обслужване на гаранционен часовник e 30 дни. Но обичайно в рамките на 10 дена проблемът бива решен.


За часовниците


Часовникът има ли батерия?


Всички часовници се доставят в сверено и работещо състояние, с фабрично нова батерия.


Избрах си часовник с верижка, мога ли да я скъся?


Можете да регулирате верижката в избран часовникар/бижутер, като това не води до отпадане на гаранцията.


Часовниците имат ли кутия?


Всички продукти се доставят в оригинална кутия на марката, заедно с оригиналните документи и инструкции. 


Как да разбера дали часовникът е водоустойчив?


Различните марки имат различни степени на водоустойчивост. По-подробна информация можете да получите на тази страница: timebox.bg/niva-na-vodoustoichivost.


Връщане и замяна


Как мога да върна или заменя закупен часовник?


В рамките на 14-дневен срок можете да върнете продукта, като се свържете с нас на имейл office@timebox.bg или на телефон 0884598423, за да Ви съдействаме относно връщането. Продуктът трябва да е в ненарушен търговски вид, да не е ползван/носен, да е в оригиналната си опаковка, заедно с всички прилежащи етикети и съпътстващи документи.


Кога ще си получа парите обратно?


Сумата се възстановява в рамките на 3 работни дни от датата на връщане на продукта. 


Кой плаща доставката при връщането?


Сумата на куриерската услуга(при връщане в 14-дневен срок) се заплаща от клиента. Когато продуктът се връща за гаранционно обслужване, транспорта се заплаща от търговеца.