Често задавани въпроси

Доставка на часовници


С коя куриерска фирма доставяте?


Доставките се изършват с куриерска фирма Еконт Експрес.

Колко струва доставката?


Доставката е безплатна за всички поръчки до ваш адрес или до офис на Еконт.

Има ли преглед и тест?


Тази опция задължително е включена към всяка пратка.

Изпращате ли за чужбина?


Към момента доставяме единствено на територията на България. Ако живеете в чужбина, можем да доставим пратката до адрес на ваш близък и той да ви препрати пратката.

Мога ли да поръчам няколко часовника, но да си избера само един?


Да, тази опция се нарича "Преглед, тест и избор" и можете в една поръчка да поръчате до 3 часовника, които да разгледате на място и да платите само единия модел. Останалите часовници се връщат обратно към нас. 

Имате ли физически магазин?


Към момента в гр. Варна имаме административен офис, но нямаме налична стока при нас. Часовниците се опаковат и изпращат директно от склад на дистрибутор.  

Плащане


Мога ли да платя с карта?


При получаване на поръчка в офис на Еконт, пратката може да бъде платена и с кредитна/дебитна карта.

Предлагате ли покупка на изплащане?


За съжаление към момента нямаме такава опция, понеже голяма част от стоката ни е в ограничени количества и последни бройки. Наличностите се сменят много динамично и затова не можем да гарантираме, че можем да ви доставим предплатена стока.

Гаранция


Къде се намира вашия сервиз, ако се наложи да се възползвам от гаранцията?


Имаме три доверени сервиза - във Варна, София и Велико Търново. В зависимост от марката на часовника, ние ви насочваме към кой сервиз да изпратите часовника по куриер. 

За да важи гаранцията, какви документи трябва да пазя?


Необходимо е да съхранявате гаранционната карта, която ще откриете в кутията, заедно с документа за пощенски паричен превод който куриера ще Ви издаде при предаване на пратката.

Ако върна часовник за ремонт, след колко дена ще е готов?


Законовия cpoĸ за обслужване на гаранционен часовник e до 30 дни. Но обичайно в рамките на 10 дена проблемът бива решен.

При какви ситуации се анулира гаранцията?


Когато повредата се дължи на удари, надрасквания, неспазване на степента на водоустойчивост, счупвания на стъклото и подобни щети, които са следствие на немарливо използване на часовника.

За часовниците


Оригинални ли са часовниците?


Всички часовници ги снабдяваме от оторизирани представители и са 100% оригинални.

Имат ли батерия?


Всички часовници се доставят в сверено и работещо състояние, с нова батерия.

Избрах си часовник с верижка, мога ли да я скъся?


Можете да регулирате верижката в избран часовникар/бижутер, като това не води до отпадане на гаранцията.

Часовниците имат ли кутия?


Всички продукти се доставят в оригинална кутия на марката, заедно с прилежащите документи и инструкции. 

Как да разбера дали часовникът ми е водоустойчив?


Различните марки имат различни степени на водоустойчивост. По-подробна информация можете да получите на тази страница: timebox.bg/niva-na-vodoustoichivost.

Връщане и замяна


Как мога да върна или заменя закупен часовник?


В рамките на 30-дневен срок можете да върнете продукта, като се свържете с нас на имейл office@timebox.bg или на телефон +359884598423, за да Ви съдействаме относно връщането. Продуктът трябва да е в ненарушен търговски вид, да не е ползван/носен, да е в оригиналната си опаковка, заедно с всички прилежащи етикети и съпътстващи документи. Вижте пълните условия за връщане тук.

Кога ще си получа парите обратно?


Сумата се възстановява в рамките на 2 работни дни от датата на връщане на продукта. 

Кой плаща доставката при връщането?


Сумата на куриерската услуга се заплаща от нас.