Често задавани въпроси
Доставка на часовници
С коя куриерска фирма доставяте?
Доставките се изършват с куриерска фирма Еконт Експрес.
Колко струва доставката?
Доставката е безплатна за всички поръчки до ваш адрес или до офис на Еконт.
Има ли преглед и тест?
Тази опция задължително е включена към всяка пратка.
Изпращате ли за чужбина?
Към момента доставяме единствено на територията на България. Ако живеете в чужбина, можем да доставим пратката до адрес на ваш близък и той да ви препрати пратката.
Мога ли да поръчам няколко часовника, но да си избера само един?
Да, тази опция се нарича "Преглед, тест и избор" и можете в една поръчка да поръчате до 3 часовника, които да разгледате на място и да платите само единия модел. Останалите часовници се връщат обратно към нас.
Имате ли физически магазин?
Към момента в гр. Варна имаме административен офис, но нямаме налична стока при нас. Часовниците се опаковат и изпращат директно от склад на дистрибутор.
Плащане
Мога ли да платя с карта?
При получаване на поръчка в офис на Еконт, пратката може да бъде платена и с кредитна/дебитна карта.
Предлагате ли покупка на изплащане?
За съжаление към момента нямаме такава опция, понеже голяма част от стоката ни е в ограничени количества и последни бройки. Наличностите се сменят много динамично и затова не можем да гарантираме, че можем да ви доставим предплатена стока.
Гаранция
Къде се намира вашия сервиз, ако се наложи да се възползвам от гаранцията?
Имаме три доверени сервиза - във Варна, София и Велико Търново. В зависимост от марката на часовника, ние ви насочваме към кой сервиз да изпратите часовника по куриер.
За да важи гаранцията, какви документи трябва да пазя?
Необходимо е да съхранявате гаранционната карта, която ще откриете в кутията, заедно с документа за пощенски паричен превод който куриера ще Ви издаде при предаване на пратката.
Ако върна часовник за ремонт, след колко дена ще е готов?
Законовия cpoĸ за обслужване на гаранционен часовник e до 30 дни. Но обичайно в рамките на 10 дена проблемът бива решен.
При какви ситуации се анулира гаранцията?
Когато повредата се дължи на удари, надрасквания, неспазване на степента на водоустойчивост, счупвания на стъклото и подобни щети, които са следствие на немарливо използване на часовника.
За часовниците
Оригинални ли са часовниците?
Всички часовници ги снабдяваме от оторизирани представители и са 100% оригинални.
Имат ли батерия?
Всички часовници се доставят в сверено и работещо състояние, с нова батерия.
Избрах си часовник с верижка, мога ли да я скъся?
Можете да регулирате верижката в избран часовникар/бижутер, като това не води до отпадане на гаранцията.
Часовниците имат ли кутия?
Всички продукти се доставят в оригинална кутия на марката, заедно с прилежащите документи и инструкции.
Как да разбера дали часовникът ми е водоустойчив?
Връщане и замяна
Как мога да върна или заменя закупен часовник?
В рамките на 30-дневен срок можете да върнете продукта, като се свържете с нас на имейл office@timebox.bg или на телефон +359884598423, за да Ви съдействаме относно връщането. Продуктът трябва да е в ненарушен търговски вид, да не е ползван/носен, да е в оригиналната си опаковка, заедно с всички прилежащи етикети и съпътстващи документи. Вижте пълните условия за връщане тук.
Кога ще си получа парите обратно?
Сумата се възстановява в рамките на 2 работни дни от датата на връщане на продукта.
Кой плаща доставката при връщането?
Сумата на куриерската услуга се заплаща от нас.