Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

Доставка на часовници

С коя куриерска фирма доставяте?

Доставките се извършват с куриерска фирма Еконт Експрес. Пратките се изпращат всеки работен ден до 15:00 часа, а поръчките получени след този час се обработват на следващия работен ден.

Колко струва доставката?

Доставката е безплатна за всички поръчки до ваш адрес или до офис на Еконт.

Има ли преглед и тест?

Тази опция задължително е включена към всяка пратка. Можете спокойно да проверите часовника преди плащане - да го пуснете, да го приложите на китката си и да се уверите, че отговаря на очакванията ви.

Изпращате ли за чужбина?

Към момента доставяме единствено на територията на България. Ако живеете в чужбина, можем да доставим пратката до адрес на ваш близък и той да ви препрати пратката.

Мога ли да поръчам няколко часовника, но да си избера само един?

Да, тази опция се нарича "Преглед, тест и избор" и можете в една поръчка да поръчате до 3 часовника, които да разгледате на място и да платите само единия модел. Останалите часовници се връщат обратно към нас.

Имате ли физически магазин?

Към момента в гр. Варна имаме административен офис, но нямаме налична стока при нас. Часовниците се опаковат и изпращат директно от склад на дистрибутор. Работното време на офиса е от понеделник до петък, 8:00-19:00 часа.

Плащане

Мога ли да платя с карта?

При получаване на поръчка в офис на Еконт или до адрес с куриер, пратката може да бъде платена и с кредитна/дебитна карта на ПОС терминал.

Предлагате ли покупка на изплащане?

За съжаление към момента нямаме такава опция, понеже голяма част от стоката ни е в ограничени количества и последни бройки. Наличностите се сменят много динамично и затова не можем да гарантираме, че можем да ви доставим предплатена стока.

Гаранция

Къде се намира вашия сервиз, ако се наложи да се възползвам от гаранцията?

Имаме три доверени сервиза - във Варна, София и Велико Търново. В зависимост от марката на часовника, ние ви насочваме към кой сервиз да изпратите часовника по куриер.

Колко години е гаранцията?

Стандартната гаранция е 24 месеца. При добавяне на часовника в количката можете да удължите гаранцията до 48 месеца срещу доплащане. Удължената гаранция покрива всички механични повреди, но не покрива щети от невнимание или злоупотреба.

За да важи гаранцията, какви документи трябва да пазя?

Необходимо е да съхранявате гаранционната карта, която ще откриете в кутията, заедно с документа за пощенски паричен превод, който куриера ще ви издаде при предаване на пратката.

Ако върна часовник за ремонт, след колко дена ще е готов?

Законовият срок за обслужване на гаранционен часовник е до 30 дни. Но обичайно в рамките на 10 дни проблемът бива решен. При извънгаранционно обслужване, когато се изискват доставка на части от чужбина, срокът може да се удължи, за което ще бъдете уведомени.

При какви ситуации се анулира гаранцията?

Когато повредата се дължи на удари, надрасквания, неспазване на степента на водоустойчивост, счупвания на стъклото и подобни щети, които са следствие на немарливо използване на часовника.

За часовниците

Оригинални ли са часовниците?

Всички часовници ги снабдяваме от оторизирани представители и са 100% оригинални. Предоставяме сертификати за автентичност с всяка покупка на луксозни марки.

Имат ли батерия?

Всички часовници се доставят в сверено и работещо състояние, с нова батерия. Средният живот на батерията е 2-3 години в зависимост от модела.

Избрах си часовник с верижка, мога ли да я скъся?

Можете да регулирате верижката в избран часовникар/бижутер, като това не води до отпадане на гаранцията. Препоръчваме професионална намеса за да избегнете надрасквания при регулирането.

Часовниците имат ли кутия?

Всички продукти се доставят в оригинална кутия на марката, заедно с прилежащите документи и инструкции.

Как да разбера дали часовникът ми е водоустойчив?

Различните марки имат различни степени на водоустойчивост. По-подробна информация можете да получите на тази страница: timebox.bg/niva-na-vodoustoichivost.

Връщане и замяна

Как мога да върна или заменя закупен часовник?

В рамките на 30-дневен срок можете да върнете продукта, като се свържете с нас на имейл office@timebox.bg или на телефон +359884598423, за да ви съдействаме относно връщането. Продуктът трябва да е в ненарушен търговски вид, да не е ползван/носен, да е в оригиналната си опаковка, заедно с всички прилежащи етикети и съпътстващи документи. Вижте пълните условия за връщане тук.

Кога ще си получа парите обратно?

Сумата се възстановява в рамките на 2 работни дни от датата на връщане на продукта по банков път.

Кой плаща доставката при връщането?

Сумата на куриерската услуга се заплаща от нас.

Не намерихте отговора на вашия въпрос?

Свържете се с нас на office@timebox.bg или на телефон +359 884 598 423