-
Количката е празна!
Доставките се извършват с куриерска фирма Еконт Експрес. Пратките се изпращат всеки работен ден до 15:00 часа, а поръчките получени след този час се обработват на следващия работен ден.
Доставката е безплатна за всички поръчки до ваш адрес или до офис на Еконт.
Тази опция задължително е включена към всяка пратка. Можете спокойно да проверите часовника преди плащане - да го пуснете, да го приложите на китката си и да се уверите, че отговаря на очакванията ви.
Към момента доставяме единствено на територията на България. Ако живеете в чужбина, можем да доставим пратката до адрес на ваш близък и той да ви препрати пратката.
Да, тази опция се нарича "Преглед, тест и избор" и можете в една поръчка да поръчате до 3 часовника, които да разгледате на място и да платите само единия модел. Останалите часовници се връщат обратно към нас.
Към момента в гр. Варна имаме административен офис, но нямаме налична стока при нас. Часовниците се опаковат и изпращат директно от склад на дистрибутор. Работното време на офиса е от понеделник до петък, 8:00-19:00 часа.
При получаване на поръчка в офис на Еконт или до адрес с куриер, пратката може да бъде платена и с кредитна/дебитна карта на ПОС терминал.
За съжаление към момента нямаме такава опция, понеже голяма част от стоката ни е в ограничени количества и последни бройки. Наличностите се сменят много динамично и затова не можем да гарантираме, че можем да ви доставим предплатена стока.
Имаме три доверени сервиза - във Варна, София и Велико Търново. В зависимост от марката на часовника, ние ви насочваме към кой сервиз да изпратите часовника по куриер.
Стандартната гаранция е 24 месеца. При добавяне на часовника в количката можете да удължите гаранцията до 48 месеца срещу доплащане. Удължената гаранция покрива всички механични повреди, но не покрива щети от невнимание или злоупотреба.
Необходимо е да съхранявате гаранционната карта, която ще откриете в кутията, заедно с документа за пощенски паричен превод, който куриера ще ви издаде при предаване на пратката.
Законовият срок за обслужване на гаранционен часовник е до 30 дни. Но обичайно в рамките на 10 дни проблемът бива решен. При извънгаранционно обслужване, когато се изискват доставка на части от чужбина, срокът може да се удължи, за което ще бъдете уведомени.
Когато повредата се дължи на удари, надрасквания, неспазване на степента на водоустойчивост, счупвания на стъклото и подобни щети, които са следствие на немарливо използване на часовника.
Всички часовници ги снабдяваме от оторизирани представители и са 100% оригинални. Предоставяме сертификати за автентичност с всяка покупка на луксозни марки.
Всички часовници се доставят в сверено и работещо състояние, с нова батерия. Средният живот на батерията е 2-3 години в зависимост от модела.
Можете да регулирате верижката в избран часовникар/бижутер, като това не води до отпадане на гаранцията. Препоръчваме професионална намеса за да избегнете надрасквания при регулирането.
Всички продукти се доставят в оригинална кутия на марката, заедно с прилежащите документи и инструкции.
Различните марки имат различни степени на водоустойчивост. По-подробна информация можете да получите на тази страница: timebox.bg/niva-na-vodoustoichivost.
В рамките на 30-дневен срок можете да върнете продукта, като се свържете с нас на имейл office@timebox.bg или на телефон +359884598423, за да ви съдействаме относно връщането. Продуктът трябва да е в ненарушен търговски вид, да не е ползван/носен, да е в оригиналната си опаковка, заедно с всички прилежащи етикети и съпътстващи документи. Вижте пълните условия за връщане тук.
Сумата се възстановява в рамките на 2 работни дни от датата на връщане на продукта по банков път.
Сумата на куриерската услуга се заплаща от нас.
Свържете се с нас на office@timebox.bg или на телефон +359 884 598 423