Гаранционни условия | Timebox.bg

Гаранционни условия

  • Часовникът се доставя с попълнена и подпечатана гаранционна карта на български език.
  • Срокът на гаранцията е 24 месеца и започва да тече от деня на получаване на пратката.
  • В кутията на часовника ще откриете инструкции за удължаване на гаранцията до 36 месеца(при желание от ваша страна).
  • Гаранционният сервиз се намира в гр. Варна ул. Пенчо Славейков 8, но не обслужва клиенти на място.
  • При възникнало гаранционно събитие, часовникът се опакова и изпраща с Еконт до посочения от нас сервиз. 
  • Транспортните разходи по време на гаранционния период се заплащат от търговеца.
  • За да запазите своята гаранция, погрижете се вашия часовник винаги да се проверява, обслужва и поправя в сервиз на търговеца.
  • Ако вашият часовник не подлежи на ремонт, ние ще го заменим с друг избран от Вас модел или ще възстановим изцяло платената от Вас сума.

Резервни части

  • В съответствие с Директивата за екодизайн на ЕС, ние ще предлагаме резервни части за всеки продаден модел до 10 години от продажбата на часовника.
  • При необходимост от нова каишка, верижка, стъкло, бутони и други елементи на часовника, можете да се свържете с нас и да закупите необходимата резервна част.
  • Така заедно удължаваме живота на всеки часовник, а и също намаляваме вредното въздействие върху околната среда. 

Какво покрива гаранцията?

  • Правилната работа на механизма при отчитане на времето - избързване, изоставане, прекъсвания, спирания
  • Правилната работа на датника/календара(ако закупения модел притежава такава функция)
  • Правилната работа на хронографа(ако закупения модел притежава такава функция)
  • Правилната работа на хронометъра(ако закупения модел притежава такава функция)
  • Правилната работа на алармата(ако закупения модел притежава такава функция)
  • Елементите по циферблата - паднали или разместени стрелки, индекси, цифри, лога(когато това не се дължи на удар или изпускане на часовника)
  • Херметичността на корпуса и уплътненията - навлажнено или запотено стъкло поради поява на влага(когато това не се дължи на неспазване на степента на водоустойчивост)
  • Батерията - през първите 6 месеца от покупката
  • Всякакви други фабрични и производствени дефекти, които НЕ са причинени от потребителя

Какво НЕ покрива гаранцията?

  • Водоустойчивост - когато не е спазена указана степен на водоустойчивост и е проникнала вода в механизма, както и ако часовникът е съхраняван във влажна среда
  • Стъкло - надрасквания, счупвания, пукнатини и всякакво външно влияние, причинено от потребителя
  • Каишка - при часовници с кожена каишка, когато каишката е скъсана/разлепена поради намокряне
  • Корпус и/или верижка - одрасквания, пукнатини, изтърквания, промяна или избледняване на цвета, паднали камъни и украшения поради удар
  • Коронка за сверяване и бутони - изкривявания, счупвания, изгубени елементи и всякакво външно влияние, причинено от потребителя
  • Изгубени елементи - кристали, камъни, патенти, индекси, винтове, бутони, коронка, бейзел и други
  • Извършени опити за ремонт или обслужване от сервиз, който не е упълномощен от Timebox.bg

Несполуки се случват на всички, затова ние винаги се опитваме да съдействаме за ремонт на часовника, дори когато щетата не се покрива от гаранцията.


Не се притеснявайте да се свържете с нас за запитване на ремонт, дори когато повредата е по ваша вина!


    Процедура за използване на гаранционен сервиз

      1. Подгответе часовника за изпращане, заедно с гаранционна карта.
      2. Направете снимки на часовника и гаранционната карта
      3. Изпратете ни снимките по имейл на office@timebox.bg или по Viber на 0884598423. Ние ще ви предоставим данни на сервиза за доставка.
      4. Изпратете опакования продукт по Еконт до посочения от нас адрес. Транспортните разходи по доставката са за сметка на Timebox.bg
      5. На следващия ден ние ще приемем часовника и ще го обслужим в максимално кратък срок (обичайно 7 - 10 дни)
      6. Когато часовникът е готов, ще се свържем с Вас и ще го изпратим обратно на указания от Вас адрес.

      След изтичането на гаранционния срок ние също оставаме на Ваше разположение за ремонт и обслужване на Вашия часовник срещу съответното заплащане.


      Кои са най-честите дефекти при часовниците?

        В 95% от случаите проблемите възникват поради неспазване на препоръките за употреба, а не заради скрит фабричен дефект.


        Най-честите причини в практиката са:


        1. Проникване на вода в касата на часовника, поради неспазване на степента на водоустойчивост от страна на клиента. Степента на водозащита е указана на задния капак на часовника като BAR/ATM. Вижте тук нивата на водозащита.


        2. Удар и изпускане на часовника, поради което възникват външни щети като ужулвания/одрасквания или вътрешни щети като разместени индекси/стрелки


        ВАЖНО: Гаранцията не е застраховка(каско) и тя покрива само дефекти, които са възникнали по време на производството по вина на производителя. Затова е ваша отговорност да се грижите за часовника си и да избягвате поне горните ситуации. Ние от Timebox.bg ще се опитаме да Ви помогнем, дори когато щетата е причинена по ваша вина. Свържете се с нас на имейл office@timebox.bg или на телефон 0884598423