Ревю на часовници Diesel (2021)

Публикувано от Timebox Team 19/08/2021 0 Коментари Полезна информация,

Като става дума за мода, марката Diesel не е непозната. Първоначално основана през 1978 г. от Ренцо Росо, Diesel е изминала дълъг път от корените си в Италия, достигайки международна слава благодарение на високото си усещане за стил, що се отнася до дрехи, обувки и аксесоари.

Под ръководството на Fossil Group Inc., Diesel се превръща в стабилно утвърдена марка и по отношение на часовниците. Задоволявайки основно търсенията на по-младата аудитория, предложенията на  Diesel са известни с това, че излъчват креативност и характер с дизайна си.Като модна марка за часовници, основна характеристика е интегрирането на естетиката и модната тенденция в дизайна на часовниците. Марката е известна с обвързването на градската култура със своите модели - фактор, който привлича дългогодишни купувачи на часовници към марката. Освен това, фактът, че Diesel има насоченост към създаването на свои собствени тенденции, вместо да следва чужди такива, е примамлив за много купувачи, търсещи уникални дизайни. Ведно с най-новите технологии и иновации, Diesel създава както класически, така и отличаващи се стилове, като това им позволява да задоволят всяко предпочитание.

Въпреки че дизайнът е от голяма значение при избора на часовник, качеството също е важно. В следващите редове ще разберете дали часовниците Diesel си заслужават вярата и дали парите отговарят на качеството.

 

магазин за часовници diesel

История на марката

Ренцо Росо, президент и основател на Diesel, е роден в Бруджине - Венето, Италия. Родителите му били фермери и виждайки, че земеделската дейност е свързана с тежък труд, Росо копнеел да се занимава с нещо различно. Започва да учи индустриално текстилно производство през 1970 г. и на 15 годишна възраст, вече е проектирал и създал свой собствен чифт дънки. Той използва шевната машина на майка си, за да създаде различни модели дънки, които сам носи или продава на приятелите си.

През 1973 г. Росо започва да учи икономика във Венецианския университет, но по-късно отпада и започва работа като мениджър на производството в Moltex, производител на дрехи в Италия, който прави панталони за различни марки. В рамките на първите две години, които Росо прекарва там, той успява да увеличи производството и компанията бързо се разраства. По-късно Росо пожелава да напусне, за да започне собствен бизнес. Голдшмид, ръководител на компанията майка на Moltex, му предлага 40% дял и се съгласява да започне нова компания заедно с Росо, за да попречи му да напусне. Така се ражда Diesel.

Името на марката е избрано от Голдшмид и Росо, тъй като по това време дизеловото масло се е считало за алтернативен източник на гориво по време на петролната криза. Марката е замислена като намек за идеята, че тяхната марка е и алтернатива на по-популярните марки ежедневни облекла по това време. Терминът съвпада също така и с убеждението на Росо, че модната индустрия не е разделена от граници в световен мащаб, а зависи и се определя в голяма степен от начина на живот на хората. Това е съществена част от основополагащите ценности на марката и до 2013 г. компанията е произвела над 2000 различни вида denim модели и е продала над 100 милиона чифта дънки от създаването на си.

Репутация на бранда

Мъжките часовници Diesel са известни със стилния си дизайн, който се отнася предимно към младото поколение. Те са известни и с това, че прилагат задълбочени познания за тенденциите в градската култура. Съществуват няколко колекции, базирани на нуждите и вкуса на клиентите, вариращи от семли и класически до по-модерни и екстравагантни. Марката е известна и с това, че винаги е в крак с последните технологии и тенденции, както се вижда в последните им модели smart часовници.

Diesel предлага както мъжки, така и дамски дизайни, като някои от тях са насочени главно към мъжката част от аудиторията. И все пак някои колекции, по-специално smart часовниците Fadelite, са с по-неутрален по отношение на пола дизайн.

 

часовници diesel

Добра марка за часовници ли е Diesel?

Diesel несъмнено е голямо име в модната индустрия. Брандът е известен не само в Италия, но и в САЩ и други части на света. Ако подхождате с внимание към марките, които носите, Diesel е лесно разпознаваема поради широката гама от модни артикули, които произвеждат по целия свят.

Ако пък сте по-взискателни по отношение на механиката на часовниците, функциите и историческата репутация на часовника, тогава очевидно часовниците Diesel не са за вас.

Diesel, подобно на други модни марки като Armani, Guess и Gucci, се занимава основно с производство на облекло и по-късно добавят и часовниците в спектъра си от продукти.

Едно от предимствата на Diesel е, че е се числи към Fossil Group. Fossil съществува от 1984 г., когато Том Карцотис става водещ на пазара на модни часовници. Към днешна дата Fossil продължава да предлага своята марка с носталгична нотка, а сдружението от компании продава лицензирани часовници за различни известни брандове, включително часовници Diesel, Michael Kors, Skagen и Michele.

Освен уникалните и привличащи вниманието дизайни, Diesel също е в крак с най-новите постижения в технологията на smart часовниците, което ѝ позволява да бъде в крак с променящите се нужди на своите клиенти.

За часовниците от неръждаема стомана повечето клиенти смятат, че цветът и материалът на каишките са отлични и чудесни за ежедневна употреба. Те също така откриват, че смелият цвят привлича вниманието, в случай че това е ефектът, който се търси. Установява се обаче, че размерът на часовниците е твърде голям, особено за мъже с по-малки китки от средностатистически приетото.

Оставете коментар