-
Количката е празна!
Garmin е много успешна международна технологична компания. Марката разработва широка гама от продукти в редица области. Garmin участва в авиационната, морската, автомобилната, фитнес и аутдор индустрията. Отдадена на иновациите и предоставянето на превъзходни продукти на своите клиенти, марката е лидер в областта на навигационните технологии от самото си основаване.
Те са посветени на създаването на продукти, които са дълготрайни и на надминаването на очакванията. Изградена върху ценностите на честността и почтеността, Garmin е марка, на която наистина можете да разчитате, че ще ви предостави продукти с изключителни характеристики.
Garmin е основана през 1989 г. от Гари Бъръл и Мин Х. Као под името ProNav. По-късно името е променено на Garmin от комбинацията от първите имена на основателите. Първият продукт на компанията е насочен към морския пазар. GPS 100 дебютира през 1990 г. и представлява GPS приемник, монтиран на панел. Марката се увенчава с успех още в началото и през 1991 г. сключва договор с американската армия.
От самото начало Garmin се фокусира върху GPS и преносими навигационни системи. През 1997 г. марката разширява обхвата си и представя първия си автомобилен продукт с пускането на пазара на GPS III. Към 1999 г. компанията е готова за ново предизвикателство. В търсене на нов път за усъвършенстване Garmin си партнира с AirCell, доставчик на въздушни клетъчни мрежи. Това сътрудничество помага на марката да разшири продуктовата си гама и да се утвърди в областта на аеронавтиката.
Компаниите си сътрудничат в разработването на достъпни системи за комуникация и навигация при полети, които да станат достъпни за масите. Устройството позволява на хората да използват един и същ телефон и мобилен номер на сушата, в морето или във въздуха.
Когато настъпва новото хилядолетие, Garmin вече се е превърнал в експерт в областта на портативната навигация. Марката пуска модела eTrex. Той е компактен, изключително издръжлив, но водоустойчив GPS приемник.
През 2003 г. компанията придобива UPS Aviation Technologies, по-късно преименувана на Garmin AT. Това им позволява да разширят продуктовата си линия с GPS и навигация за монтиране на панел и интегрирани системи за пилотска кабина. Същата година Garmin навлиза в производството на часовници, като пуска на пазара серията Forerunner, по-конкретно моделите 101, 201 и 301. Моделите 201 и 301, както и всеки следващ модел, включват функция, позволяваща на потребителя да качва събраните данни от тренировките на персонален компютър.
От 2003 г. насам марката все повече разширява дейността си в областта на ръчните часовници. С първоначален фокус върху бягането, часовниците Garmin вече са се превърнали в мултиспортни смарт часовници. Марката е пуснала специфични модели за различни дейности - от плуване и голф до туризъм. Часовниците включват множество биосензори и могат да следят сърдечния ритъм, производителността, да проследяват активността и калориите и много други. Оставайки верни на произхода си, моделите им имат и вграден GPS и редица системи за сателитна навигация. В по-новите си модели, наред с други функции, Garmin въведе и Spotify, Bluetooth и опция за безконтактно плащане.
Garmin участва в света на спорта не само чрез усъвършенстваната си технология за ръчни часовници, но и си партнира няколко пъти с английската Висша лига. Първо през 2007-2009 г. с Middlesborough, а след това през 2014 г. със Southhampton. Марката спонсорира и професионалния отбор по колоездене EF Pro Cycling от 2008 до 2016 г.
Непрекъснато инвестирайки в нови изследвания, марката не спира да търси начини да подобри себе си и своите стоки. Отдадеността на Garmin към иновациите и технологичния напредък е това, което наистина ги отличава от другите и им позволява да създават и представят изключителен продукт.