Ревю на Часовници Nautica | Отзиви | Мнения

Публикувано от Timebox 10/05/2022 0 Коментари Полезна информация,

Nautica Watches е основната компания на Nautica за облекло и аксесоари. Първоначално основана през 1985 г., Nautica се специализира в производството на обувки за холивудски знаменитости.

 

През 1994 г. Nautica и Timex Group подписват лицензионно споразумение, което позволява на Nautica да разпространи своите часовници в далечните краища на света. След това през 2008 г. дебютира първата в историята колекция часовници.

 

Nautica съчетава ценностите на швейцарското часовникарско майсторство и имиджа на флорентинската марка. Nautica се стреми да запази името си заради качеството на материалите и изработката. Сега марката е известна с това, че експериментира с ярки цветове, контрастни комбинации, експериментални форми и най-фини детайли.

 

Понастоящем часовниците Nautica се предлагат в 50 държави и се разпространяват от Timex Group.

 

 

История на марката Nautica

 

Компанията майка Nautica, първоначално тръгва на път през 1983 г., когато основателят създава връхни дрехи, които да съчетават максимално функционалност и мода. Наречена на латинската дума Nauticus, означаваща кораб, Nautica възприема символа на платноходка. Впоследствие Nautica се превръща в символ на изследването и приключението.

 

Марката черпи вдъхновение основно от елементите на морето. Потвърждавайки ветроходното наследство на марката, Nautica спонсорира глобалната организация за опазване на океаните, наречена Oceana. Към днешна дата основната мисия на Nautica остава непроменена - да защитава световния океан.

 

Произход на Nautica

 

През 1983 г. Дейвид Чу основава Nautica с мисията да създаде мъжко облекло, което да отразява истинската му любов към ветроходството. Успехът на марката в Америка катализира международното ѝ присъствие и разширяването ѝ с облекла и аксесоари за мъже, жени и деца. Днес Nautica произвежда тоалетни води, очила, бански костюми, поло, панталони, тениски, аксесоари за дома като чаршафи, завивки и др.

 

 

Сливането на два гиганта

 

През 1994 г. Timex Group USA придобива лиценз от Nautica, с което поставя основите на марката за създаване на часовникарска история. Създаден, за да издържа на интензивността на океана, дизайнът е с големи циферблати за лесна четливост. Допълнителен подциферблат съдържа друга информация.

 

Timex Group BV е холандска холдингова компания на Timex Group USA. Компанията майка притежава колективно изключителни световни лицензи на Timex Business Group, която включва Timex, Opex, Nautica, Marc Eckō; Timex Luxury Divison, която включва Versace, Salvatore Ferragamo, Teslar; и Giorgio Galli Design Labs.  

 

По-късно през 2003 г. VF Corporation от Северна Каролина купува Nautica. В крайна сметка VF продава Nautica на Authentic Brand Groups LLC през 2018 г. След смяната на ръководството Nautica остава вярна на първоначалната си визия. Тя се стреми да отразява еволюцията на една вечна класика. Timex Group продължава да притежава лиценза за разпространение на Nautica.

 

Nautica продължава да произвежда часовници с различни дизайни и стилове,които са подходящи при различни условия. Идеални за носене във вода, часовниците Nautica са спечелили стабилни почитатели сред водолази, моряци и спортисти. Всички колекции са водоустойчиви, предимно в диапазона 30 - 200 мм. Без значение от образцовата изработка или вниманието към детайла, Nautica продължават да се продават на достъпни цени.

 

 

Репутация на марката Nautica

 

Часовниците Nautica се ползват с репутацията на достъпни, но първокласни модни часовници. Създадени с един основен стремеж - да отразяват любовта към морето, било то по отношение на дизайна или функциите, часовниците Nautica са си спечелили име на издръжливи подводни часовници за приключенци. 

 

Като се има предвид, че ръководството се е сменяло многократно, марката никога не е губила от поглед основната си визия. Повече от 25 години упорита работа и иновации направиха Nautica това, което е днес.

 

25 години са малко за една марка часовници и Nautica определено има да извърви дълъг път. Въпреки това постиженията и важните етапи досега само потвърждават, че часовниците Nautica са тук, за да останат и да подкрепят каузата на океана. Nautica определено се харесва на по-младата публика, като някои от часовниците й се продават на дребно на цена от 75 USD.

 

Съвременните технологии, изобретателността и майсторската изработка поддържат часовниците Nautica свежи, истински и търсени. Ако сте водолаз/мореплавател по професия или ако често посещавате плажа, тогава часовниците Nautica може би си заслужават, защото определено няма да натежат на бюджета ви.

 

Nautica има и своите критици. Сериозните почитатели на часовниците често слагат марката в една група с други модни марки. Колекционерите на часовници не приемат марката сериозно поради липсата на значителна часовникарска история.

 

Марката продава всичко - от пижами до чадъри, като часовниците са една от многото им продуктови линии. Поради това е разбираемо, че не се смятат за специализирана марка часовници, освен че не произвеждат часовници, които колекционерите биха търсили.

 

Сливането с Timex обаче им придаде по-голямо доверие и мнозина наистина ги смятат за приличен вариант за стилен часовник в ценовия диапазон.

 

 

Добра марка ли е Nautica?

 

Форумите за часовници показват симпатии към Nautica. Една от основните причини е, че тя продължава да бъде част от бизнес групата на Timex.

 

През годините Timex е спечелила лоялни клиенти и това засенчва всички марки, които Timex взема под крилото си. По силата на това, че е част от същата група, Nautica също се стреми да поддържа жива цялостната стойност на марката чрез иновации и овладяване на изкуството на висококачественото часовникарство. Да не забравяме и евтиния и достъпен ценови диапазон, който определено привлича голямо внимание както от страна на учениците, така и от колекционерите на часовници.

 

В сравнение с конкуренти като Tommy Hilfiger и Fossil, любителите на часовници харесват Nautica заради смелия дизайн, качеството на изработката, присъствието и невероятното усещане. Форумите за часовници посочват още, че новите клиенти на Nautica абсолютно се влюбват в дизайнът и функциите му.

 

 

От друга страна, клиентите, които притежават часовници Nautica от дълго време, се кълнат в марката, но също така посочват факта, че луминисцентът малко избледнява с течение на времето. Много любители на часовници, които се гордеят с това, че притежават Nautica повече от осем до десет години, само разсъждават върху издръжливостта на марката.

 

Часовниците Nautica са сравними с тези на Michael Kors, Daniel Wellington, Guess и други модни марки.

 

Много експерти посочват, че можете да получите качествен часовник от утвърден производител на същата или по-ниска цена. Напомняме за Seiko, Citizen, Bulova, Orient.

 

Въпреки това много по-млади купувачи харесват модерния стил на тези съвременни марки и не се интересуват от историята на часовниците, така че един стилен часовник Nautica може да бъде идеалният избор за тях. В крайна сметка "най-добрият" часовник е този, който обичате да носите.